Poštovani potrošači, molimo vas da pre kupovine i korišćenja naših proizvoda, pažljivo pročitate sledeće uslove. Svaka kupovina naših proizvoda, znači da ste ove uslove pročitali i da se slažete sa njima u celosti. Ukoliko oni za vas nisu prihvatljivi, molimo vas da ne koristite naše usluge i proizvode.
Ovi Opšti uslovi korišćenja proizvoda obavezuju svakog Potrošača u trenutku kupovine proizvoda.
Savetujemo da uređaj ne koristite 2 sata nakon instalacije kako bi se folija u potpunosti osušila. Redovno je čistite pomoću sredstva za čiščenje bez alkohola, čuvajte je od velike toplote, parfema i pudera. Držanje uređaja pored ključeva ili drugih oštrih predmeta može oštetiti foliju, tanki predmeti poput kreditnih kartica mogu se podvući ispod folije i time je odlepiti. Uvek koristite uređaj čistim i suvim rukama, jer znojave ili masne ruke mogu prouzrokovati odlepljivanje iste. Stavljanjem uređaja u futrolu preko folije rizikujete odlepljivanje iste i u tom slučaju nesaobraznost proizvoda je prouzrokovana greškom potrošača. Ako nameravate korišćenje futrole naglasite to našim prodavcima pre postavljanja folije, kako bi po potrebi sekli kraću tzv. “CASE” verziju folije.
Ukoliko tokom korišćenja dođe do oštećenja vašeg telefona pre odlaska u servis svratite do nas da vam skinemo folije.
Radi se o fizičkoj zaštiti uređaja, te kompanija Mobile Outfitters d.o.o. ne odgovara za mehanička oštećenja.
Kompanija Mobile Outfitters d.o.o. ne garantuje da će nakon postavljanja folije vaš uređaj postati neuništiv.
Uređaj je delimično zaštićen, jer oštećenja zavise od ugla pod kojim će uređaj pasti ili pod kojim će strani predmet uticati na njega. Uglovi uređaja su osetljivi čak i na padove sa manje visine. S tim u vezi kompanija Mobile Outfitters d.o.o. ne garantuje potpunu zaštitu uređaja od padova, udaraca i drugih vidova i mogućnosti oštećenja.
Kako bismo izgradili poverenje naših kupaca, kupovinom naših proizvoda vi kao kupac stičete pravo da na istom uređaju, u neograničenom trajanju zamenite isti tip i vrstu folije bez obzira na uzrok oštećenja po ceni instalacije pod uslovom da se folija nalazi na uređaju i da posedujete redovno izdat fiskalni račun. Takođe, ukoliko želite da postanete korisnik usluge neograničene zamene vaše folije, potrebno je da se putem vašeg ,,e-mail-a” registrujete na našem sajtu www.moutfitters.rs.
Prodavac odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u času prelaza rizika na kupca, bez obzira na to da li mu je to bilo poznato.
Prodavac odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave posle prelaza rizika na kupca ako su posledica uzroka koji je postojao pre toga.
Neznatan materijalni nedostatak ne uzima se u obzir.
Nedostatak postoji:
1) ako stvar nema potrebna svojstva za njenu redovnu upotrebu ili za promet;
2) ako stvar nema potrebna svojstva za naročitu upotrebu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu, ili mu je morala biti poznata;
3) ako stvar nema svojstva i odlike koje su izričito ili prećutno ugovorene, odnosno propisane;
4) kad je prodavac predao stvar koja nije saobrazna uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obaveštenja.
Prodavac ne odgovara za nedostatke iz tač. 1) i 3) prethodnog člana, ako su u času zaključenja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljivo lice sa prosečnim znanjem i iskustvom lica istog zanimanja i struke kao kupac moglo lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.
Kupac je dužan da primljenu stvar na uobičajeni način pregleda ili je da na pregled, čim je to prema redovnom toku stvari moguće, i da o vidljivim nedostacima obavesti prodavca u roku od osam dana, inače gubi pravo koje mu po tom osnovu pripada.
Kad je pregled izvršen u prisustvu obeju strana, kupac je dužan svoje primedbe zbog vidljivih nedostataka saopštiti prodavcu odmah, inače gubi pravo koje mu po tom osnovu pripada.
Kad se posle prijema stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari (skriveni nedostatak), kupac je dužan, pod pretnjom gubitka prava, da o tom nedostatku obavesti prodavca u roku od osam dana računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Prodavac ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto protekne šest meseci od predaje stvari.
Kad je zbog nekog nedostatka došlo do opravke stvari, isporuke druge stvari, zamene delova i slično, rokovi iz prethodna dva člana počinju teći od predaje opravljene stvari, predaje druge stvari, izvršene zamene delova i slično.
Prodavac je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru.
Pretpostavlja se da je isporučena roba saobrazna ugovoru:
1) ako odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
2) ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
3) ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
4) ako po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.
Prodavac odgovara za nesaobraznosti isporučene robe ugovoru ako: je postojala u času prelaska rizika na potrošača, bez obzira na to da li je za tu nesaobraznost prodavac znao; se pojavila posle prelaska rizika na potrošača, ako potiče od uzroka koji je postojao pre prelaska rizika na potrošača; je potrošač mogao lako uočiti, ukoliko je prodavac izjavio da je roba saobrazna ugovoru.
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Potrošač ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni opravkom ili zamenom.
Ako otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa stavom 1. ovog člana nije moguće, Potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako:
1) nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom uopšte niti u primerenom roku;
2) ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako Prodavac nije izvršio opravku ili
3) opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za Potrošaca zbog prirode robe i njene namene;
4) otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za Prodavca.
Nesrazmerno opterećenje za Prodavca u smislu stava 2. tačka 4. ovog člana, javlja se ako u poređenju sa umanjenjem cene i raskidom ugovora, stvara preterane troškove, uzimajući u obzir: vrednost robe koju bi imala da je saobrazna ugovoru; značaj saobraznosti u konkretnom slučaju; da li se saobraznost može otkloniti bez značajnijih nepogodnosti za Potrošača.
Potrošač neće zloupotrebljavati svoja prava po osnovu nesaobraznosti, u protivnom, biće dužan da Prodavcu naknadi svaku štetu koju mu je time prouzrokovao. Prodavac će utvrditi da li postoji nesaobraznost robe koju je Potrošač istakao i ako utvrdi da je Potrošač i pored nepostojanja neosaobraznosti ili postojanja neznatne nesaobraznosti raskinuo ugovor, od Potrošača će tražiti naknadu štete zbog neosnovanog raskida ugovora. Pod štetom se podrazumeva kako stvarna šteta tako i izmakla korist.
Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na Potrošača.
Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na Potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.
Prodavac se obavezuje da će isporučiti robu sa kompletnom dokumentacijom i pripadajućom ambalažom, tj. kompletnu kakva je dobavljena od proizvođača, uvoznika ili distributera.
Da bi Potrošač ostvario pravo na saobraznost dužan je da, pri predaji robe Prodavcu na servis, uz neispravan artikal priloži dokumentaciju koja dolazi uz proizvod (Obaveštenje o Opštim uslovima korišćenja), fiskalni račun kojim se potvrđuje kupovina robe od Prodavca. Uz to je potrebno navesti detaljan opis kvara kako bi se olakšala provera neispravnosti od strane ovlašćenog lica Prodavca ili ovlašćenih servisera proizvođača.
Prodavac se obavezuje da Potrošaču obezbedi obrazac za reklamaciju i popuni isti prilikom prijema robe na servis. Jedan primerak reversa zadržava Prodavac, a drugi Potrošač prilikom predaje proizvoda na servis. Potrošač je dužan da prilikom preuzimanja proizvoda sa reklamacije donese i preda revers odgovornom licu Prodavca u maloprodajnom objektu. U suprotnom, Potrošač nece moći da preuzme robu sa servisa.
Potrošač svoje pravo može da ostvari u maloprodajnom objektu Prodavca u kom je proizvod kupljen, odnosno u objektima:
Beograd
Mobile Outfitters CT Shop – Ušće
Adresa: TC Ušće – drugi sprat, Bulevar Mihaila Pupina 4
Telefon: 066 55 001 15
Radno vreme: 10:00 – 22:00
Mobile Outfitters CT Shop – Delta City
Adresa: TC Delta City – prizemlje, Jurija Gagarina 16
Telefon: 066 55 001 15
Radno vreme: 10:00 – 22:00
Mobile Outfitters CT Shop – Ada Mall
Adresa: TC Ada Mall – drugi sprat, Radnička 9
Telefon: 066 55 001 15
Radno vreme: 10:00 – 22:00
Mobile Outfitters Beo
Adresa: TC Beo – prvi sprat, Vojislava Ilića 141
Telefon: 066 55 001 15
Radno vreme: 10:00 – 22:00
Mobile Outfitters Stadion
Adresa: TC Stadion – prizemlje, Zaplanjska 32
Telefon: 066 55 000 05
Radno vreme: 10:00 – 22:00
Mobile Outfitters TC Rajićeva
Adresa: TC Rajićeva – prvi sprat, ispred CT Shopa, Kneza Mihaila 54
Telefon: 066 55 001 15
Radno vreme: 10:00 – 22:00
Tehnomanija TC Galerija
Adresa: Bulevar Vudroa Vilsona 12
Telefon: 066 55 00 115
Radno vreme: 10:00 – 22:00
Novi Sad
Tehnomanija TC Promenada
Adresa: Bulevar oslobođenja 119
Telefon: 066 55 00 115
Radno vreme: 10:00 – 22:00
Niš
Bravotel Niš
Adresa: Trg Kralja Milana, Stari podzemni prolaz, lokal 14/1
Telefon: 066 322 552
Radno vreme:
Ponedeljak – petak: 10:00 – 18:00
Subota: 09:00 – 15:00
Tehnomanija TC Delta Planet
Adresa: TC Delta Planet, ugao Bulevara Nemanjića I
Telefon: 066 55 001 15
Radno vreme: 10:00 – 22:00
Subotica
Mobile Outfitters Subotica
Adresa: Štrosmajerova 6
Telefon: 065 5546 166
Radno vreme:
Ponedeljak – petak: 10:00 – 18:00
Subota: 09:00 – 14:00
Nedelja: neradna
Pančevo
D Mobil Pančevo
Adresa: Miloša Obrenovića
Telefon: 066 013 777
Radno vreme:
Ponedeljak – nedelja:
10:00 – 15:00
20:00 – 22:00
Sombor
Info Centar Sombor
Adresa: Pariska 4
Telefon: 025 51 50 203
Radno vreme:
Ponedeljak – petak: 08:00 – 20:00
Subota: 09:00 – 14:00
Nedelja: neradna
Kraljevo
MOB-DIL Kraljevo
Adresa: Hajduk Veljkova 57
Telefon: 065 279 56 15
Radno vreme:
Ponedeljak – petak: 09:00 – 20:00
Subota: 10:00 – 16:00
Nedelja: neradna
Kruševac
Victorious Kruševac
Adresa: Dositejeva 13e
Telefon: 061 297 80 80
Radno vreme:
Ponedeljak – petak: 10:00 – 22:00
Subota: 10:00 – 14:00
Nedelja: neradna
Užice
Uspon Tehnika
Adresa: Kneza Lazara 4
Telefon: 031 520 919
Mobilni: 066 55 001 15
Sve dodatne informacije vezane za servis, Potrošač može dobiti pozivom na brojeve telefona iz prethodnog člana.
Takođe, sve dodatne informacije vezane za servis, Potrošač može ostvariti preko ,,mail-a” za tehničku podršku: kontakt@moutfitters.rs
Pravo na saobraznost nije moguće ostvariti ukoliko je do oštećenja ili kvara robe došlo usled nepravilnog održavanja, usled nepravilnog korišćenja, usled nepridržavanja proizvođačkog uputstva, preporuka o upotrebi i usled više sile (poplava, zemljotres, požar i sl.).
Mobile Outfitters d.o.o. ima pravo da u skladu sa promenom važećih propisa i svojom poslovnom politikom vrši izmene i dopune Opštih uslova korišćenja proizvoda.
Opšti uslovi korišćenja proizvoda su sačinjeni i tumače se u skladu sa zakonima Republike Srbije.
Ugovorne strane će nastojati da sve sporove ili nesuglasice rešavaju mirnim putem. Ukoliko to nije moguće, u slučaju spora koji proistekne, isti će biti rešavan pred stvarno nadležnim sudom u Beogradu, Republika Srbija.
Ovi Opšti uslovi korišćenja proizvoda objavljeni su na internet stranici www.moutfitters.rs i stupaju na snagu 03.01.2020. godine i odnose se na sve Potrošače.
Ovi Opšti uslovi korišćenja proizvoda su na uobičajen način istaknuti u svakom maloprodajnom objektu.
Pri kupovini svakog proizvoda, Potrošači dobijaju obaveštenje o opštim uslovima korišćenja proizvoda sa najvažnijim i neophodnim informacijama o upotrebi proizvoda i ostvarivanju svojih prava na osnovu Zakona o zaštiti potrošača.
Ovi Opšti uslovi korišćenja proizvoda obavezuju svakog potrošača u trenutku kupovine proizvoda.
U Beogradu, 03.01.2020. godine.
Politika privatnosti sajta www.moutfitters.rs/
Lični podaci se prikupljaju za sledeće svrhe i za korišćenje sledećih usluga:
Google Analitika i Google Ads praćenje konverzije ličnih podataka, kolačići, podaci o korisnicima
Lični podaci: adresa e-pošte; Podaci o upotrebi
Google Ads Remarketing lični podaci, kolačići, podaci o upotrebi
Mobile Outfitters d.o.o.
Bulevar Mihajla Pupina 10ž/541
11080 Novi Beograd
Kontakt e-pošta vlasnika:
office@moutfitters.rs